Måste...

... bli bättre på att se på mig själv med bättre ögon och tro att jag är bra ibland.
Men faaaan va svårt det är.
Just nu känner jag att jag inte räcker till, tiden finns inte & allt är rörigt. Då är man extra kritisk och känner att man inte presterar enligt förväntningarna.
Idag fick jag ett mail med återkoppling. Bra återkoppling, inte ett enda negativt ord - bara bra ord. Om jag är nöjd med det? Nope, inte alls. Tänker bara att det är annorlunda nu (det var ett tag sedan återkopplingen framfördes). Att nu är det inte alls så...
Pratade med syster i helgen och hon tyckte jag var sjuk.
Varje dag tänker jag igenom alla möten med människor och ser vad jag kunde gjort annorlunda och har ofta dåligt samvete för något jag sagt, eller inte sagt. Det är säkert bra att göra någongång ibland, men kanske inte varje dag. Jag tror helt ärligt att kärringarna på mitt förra jobb förstörde mig. Alla negativa ord har jag tagit med mig, och tror att alla ser på mig så. Suck och fy. Dags att jobba på...
Nu ska jag avsluta lite jobb. Det borde förresten vara lag på att man inte får jobba till 12 på sin födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0