Att hitta magkänslan

Vindarna vänder snabbt i mitt liv. I löööv it.

Livet är inte alls lika deppigt som i mitt tidigare inlägg. JAG HAR ETT NYTT JOBB PÅ G! Bara bekräftelsen ger energi och framtidstro.
Det är ett annat jobb på mitt nuvarande jobb. Jag kan ingenting och kommer vara en otrolig nybörjare, om dom väljer mig och om jag tackar ja.

Jag har dock inte besämt mig helt ännu om jag är beredd att satsa, jag väntar på magkänslan. Man kan vara logisk och fundera hur mkt som helst, men det viktigaste är att känna efter magkänslan och låta den få vara med och välja.

Jag tror att jag måste ha bestämt mig tills i morgon så jag har lite att sova på.
Det lutar dock åt att jag är beredd att tacka ja om dom vill satsa på mig. Det kommer bli blod, svett och tårar framöver - men jag hoppas att det kan vara värt det.



Kommentarer
Postat av: xoxo svenssonohyes ♥

fin blogg! :')

xoxo '

2011-05-01 @ 22:34:59
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0