AAAAJ

Det är inge bra att jag bloggar. Det betyder att livet suger.
Nej det är verkligen inte bra. Dock så kan det alltid varit värre - och det är jag ju glad över att det inte är.

Men han ringde idag och kontentan blev att det inte finns något "vi". Det var tydligen länge sedan det fanns ett "vi", det är bara jag som inte vetat om att det förändrats.
Jag blev självklart väldigt ledsen, det blir man ju när saker förändras och särskillt när det finns känslor. Jag blir riktigt arg för att vi har agerat som att vi är påväg mot något - men han har inte varit ärlig.

Till saken hör ju att jag inte varit ärlig jag heller, men jag har ju tagit upp det nu när jag fått känslor och har försökt prata om det flera gånger. Men inte fått nåt gehör.

Jag vända på allt i evighet. Men jag känner mig sårad och lurad. Det finns inget "vi" och det finns fortfarande ingen att planera helgerna med. Det suger - för jag har saknat det så.

Jag är less för att det är första gången sedan Jocke som jag öppnat mig så, att göra sig sårbar är det värsta man kan göra. Jag vet att det behövs för att man ska kunna vinna något. Men i det här läget så är det inte alls bra.

Jag vet ju att det är såhär det ska kännas: http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2010/04/om-amanda

Och att jag också är värd att vara hon en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0