status.

Tänkte bara kludda ner vad min söta chef sa idag. Jag ska ta över ett bolag från en av mina, konstiga, kollegor. Ingen stor grej av det men bolaget stretar emot lite & vill ha kvar min kollega. Pratade med min chef och bad honom agera på nåt sätt.
"Dom vet vad dom har, men inte vad dom får. Dom får nåt mycket bättre". ja... det gjorde min dag :)

I övrigt så tog jag mig ur den där svackan jag hade sist jag skrev. Vet inte när jag kom upp på fötter igen, men det tog väl inte så lång stund. Sommaren har varit bra, men det har gått rätt segt på jobbet. Men nu kör vi i ultrarapid igen och jag hinner inte riktigt med :). Som det ska vara...

Har träffat en kille, en riktigt lång en. Jag tyckte det var rätt trevligt, men jag tvekar på att det är ömsesidigt så vi får väl se. Har inte så stora förhoppningar.
En erfarenhet rikare.

Thailand är bokat, januari. Jejee... blir nog bra! Ledighet och sol och värme. Aldrig fel. Familjen +1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0