gäsp

Rycker på axlarna åt förra inlägget.
Jag hade rätt. Tänk så rätt en magkänsla kan vara (hua). Men pratade med min chef om det och det känns bra nu. Synd att man inte kan ha en kärleksrelation med sin chef.. nä. det menar jag inte. Men jag tycker vi klickar och i dagsläget kunde jag inte ha en bättre chef. jaja.
Hittade hans twitter idag - det var väl egentligen därför jag loggade in här för att säga det.
Inget märkvärdigt, men det är skoj att se hans töntiga inlägg.

Annars så har min nyfunna vän varit här. Vet inte om jag alltid blir lite tillbakadragen med nya människor - kan vara så. Men jag känner inte riktigt att jag "släpper loss". jaja... Riktigt skönt att känna nån i staden.

Har även kört min bil för första gången på en vecka. Jag är rädd å nojjig när det gäller min bil - det kanske inte är ngt fel på den. Men så här kan jag inte ha det.

nä. Nu är jag trött och seg på grund av vinet. Dags för sängen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0