bubbel

Stark. Glad. Ensam. Svag. För mkt. Envis. Bitter. Rädd. Ofokuserad. Dissad. Viljestark. Älskad.

Bubblar av så himla mkt känslor nu. Det är så svårt för dom gå inte att kombinera känns det som. Mkt handlar om jobbet där jag konstant har dåligt samvete. Vet inte varför - men jag bara känner att jag inte är den jag vill vara. Jag känner mig för stark för gruppen. Jag har för mkt åsikter och chefen ser mig för mkt. Jag tar för mkt plats. Det är så jävla hemskt att man ska vara rädd för att ta plats - jag vill inte vara en liten flicka. Men ibland känner jag att jag sagt för mkt, önskat för mkt och tyckt för mkt.

Om jag skulle berätta detta för mina vänner så tror jag inte att dom skulle bli förvånade. Jag tycka för mkt och säga för mkt? haha... Känns som att jag alltid har en åsikt och att jag har svårt att hålla tyst.

Saknar mina vänner väldigt mkt. Jag är så himla isolerad här i stan. Jag har för mkt tid att tänka och mitt sociala liv är NOLL. Idag har jag dock varit på teater och imorn ska jag på hockey och sen ska jag ut å ta en drink med några tjejer. JAAA! Tack för det.

Svammel som vanligt. Jag är förälskad. I många, på olika sätt. Har ni kännt så nångång? Man är så jävla sugen på att lära känna dom bättre så man känner sig förälskad och pirrig? Det behöver inte ha med kärlek (man - kvinna) att göra... jaja... ni fattar säkert. Det finns personer i min närhet som jag känner så för - det är en finfin känsla. Men jag får inte avslöja mig för mkt bara :D

Dags att se ett avsnitt SATC och sedan sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0