underbara helger!

Så var ännu en helg till ända.
Gjorde ett bra val som åkte till Norpan. Haft en jättebra helg. Gracias!! :D

På fredagen blev det tacomys framför let´s dance med kussen. Alla andra somnade väldigt fort. hahha.. Ngr vinglas blev det oxå, tillsammans med massa skratt.
På lördagen hade jag farbror Wille som sällskap. Vi (jag) tog sovmorgon till hans förtret. Han var inte alls glad på mig. Hoppade på mig kl 08.10, men fick sova lite längre när han spelade Guitar Hero på högsta volym. haha. En tur på stan hann vi med, där vi besökte bla. systemet osv. Moster hanns oxå med. Gillar att kunna kliva in på salongen å få mina ehov uträttade väldigt snabbt. Det tackar man för. Måste försöka vaxa benen snart, det hade jag inte tid med denna gång.
Efter stan åkte vi till badhuset. Wille var laddad till tusen och vi plaskade drygt 2 timmar. Inte illa för att vara mig. Man blir jävligt trött å hungrig av bad så vi stannade till på donken påväg hem och sedan låg vi skavfötters i soffan och gäspade (och sov).
Igår kväll mötte jag upp olle. Fest med fina tjejer och grymt kul att träffa henne. tanter som vi är så kom vi inte ut, men vad gör det när man har trevligt på hemmafesten (?)!!
Idag vaknade jag tidigt för att vara mig en dagen efter. Blev lunch/fika på stan ... mysigt värre.

Påväg hem stannade jag till på gamla jobbet och blev uppdaterad om allt.

En finfin helg med andra ord.
 
Nu laddar jag för en ny arbetsvecka som innehåller hårt arbete under press, samt en hemfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0