jag blir kvar?!

Trevlig date med min chef idag. :)
Resa till annan stad för utbildning, vi fick ensam tid och det var väldigt bra :D

Jag har kännt nu på sista tiden att jag nog faktiskt vill vara kvar ett tag till på jobbet. Jag vet inte hur länge, men ett tag till iaf. Jag vill se vad det utvecklas till.
Jag sa detta till min chef, samt några andra önskningar. Han var positiv och berättade om sin plan. JA JA JA JA!! :)
Sjävlklart bestämmer inte vi över vad som händer, inte i alla lägen. Men det känns verkligen som om vi är på samma spår och att han faktiskt förstår mig. Är det honeymoon eller kan det vara såhär bra!?
jaja... det återstår väl att se.

Jag känner mig glad,.. kanske faller bitar mer å mer på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0