däckad och knockad.

påväg hem från jobbet idag så kände jag mig för första gången på länge lite nere. kände mig oerhört trött, och gör det fortfarande.
Köpte lite onyttigt på vägen och intalade mig i vanlig ordning att detta var jag värd. haha.. jag vet inte.

Men är man däckad och knockad så är man :)

Helgen var grym. tack tack tack.
L var här. Jag tyckte det var urmysigt. Tacomiddag, vin, cider, promenad vid mälaren, stadsvandring, libanesisk mat, bio, jill johnson, fika,... med mera med mera. underbart helt enkelt.

Kommande helg blir det nog norpan. Ska bli skoj. Hoppas jag är lite piggare då :D
Kussemys och ollemys. lite fest oxå. Blir nog bra det.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. Som sagt, helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0