changes...

Hintade lite om förändringar igår. Idag blev det bestämt, och imorn blir det officiellt. Det är typ "ett litet steg för människan, men ett stort steg för mig" :). Jag tycker det är stort att få ett så stort ansvar så fort. Några vänner fattar, men familjen bryr sig föga. Pappa undrade bara om jag inte kunde få en mobil av jobbet. hahaha... Svårt att motivera den förmånen eftersom jag kommer sitta kvar på samma ställe! :)

Men hon jag ska ta över arbetsuppgifterna från fick reda på att hon ska "gå neråt" idag och var jätteledsen och det var väldigt jobbig stämning på jobbet. Sånt är inte alls kul och jag vill gärna att ingen ska gå å må dåligt på jobbet... det känns så väl när det är ngt som inte stämmer.

aja. Nu ska jag stänga ner burken... huvudet exploderar snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0