ändå...

nä. Jag tänker ändå skriva vad jag är glad för... :D

...Att min fina fina fina syster skrev ett jättefint inlägg idag. Det är så man får tårar i ögonen och blir varm i hjärtat.

...Att J var här idag. Vi planerade in hockey på lördag, pratade om allt och inget och mot slutet "hittade" han en flirt och de bestämde att gå på dejt. hihihi.

...Jag fick mail av en gammal jobbarkompis och jag är glad att de fortfarande tänker på mig.

...Det finns jobb att söka - det är inte nattsvart.

...Imorn ska jag (förhoppningsvis) gå på promenad med bäste L. Jag hoppas på solsken. Vi har även en dejt inbokad på fredag.

...Jag fyller år snart & ska ha fest. Och folk vill komma :D

...Z och jag har en plan. Två veckor var det... hehehe

...På torsdag verkar det som om det vankas vin- och spelkväll. - min vecka är uppbokad av vänner. åh!! Kan det bli bättre.

Tänker hårt... vad kan jag mer vara glad för :)

jo.
- Om ni inte fattat det så har jag fina och underbara vänner. Ibland tvivlar man, det känns som de gömmer sig eller har glömt bort en. Men så kikar de fram allesammans och man blir alldeles varm i hela kroppen. Undrar vad man gjort för att förtjäna dem...?
- En familj som alltid stöttar. Det är sorgligt att alla inte har den tryggheten i livet.
- Jag försöker lösa min situation - även om jag ibland tvivlar på mig själv... så försöker jag faktiskt. Kanske inte helhjärtat eller till 100%. Men jag vet att motivationen kommer, för jag är ingen som accepterar att det är såhär.

å så kom en tår. Ångesten är lite mindre och jag avslutar med att säga att jag älskar er alla... :D hihihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0