mina lägenheter.

Min första lägenhet var en möblerad etta i andra hand. Den var på 44 kvm. (Augusti 2005)
Min andra lägenhet var en jättefin bostadsrätt på 35 kvm. (Januari 2005)
Min tredje lägenhet var en studentlägenhet på 24.5 kvm. (Augusti 2005)
Min fjärde lägenhet var en 2.5:a på 54 kvm (men ÄR/VAR större än så). (Juni 2008)
Min femte lägenhet är en etta på 30 kvm som nu hyrs ut i andra hand. (Februari 2009)
Min sjätte lägenhet är en etta på 19 kvm. (Februari 2009)
Vad blir nästa?! :)

Flyttproffs?
Nu har pappsen åkt och lämnat mig ensam i nya stora staden. Känns rätt ok faktiskt. Lägenheten är fin och ligger bra. Tog fem minuter att gå till city. Så jag bor väl i city kan man säga... antar jag. Pappa tyckte vi skulle ta bilen när vi skulle gå på stan. Men jag trodde att jag bodde nära stan. Så för säkerhets skull (?) så frågade han nån som gick här ute vart Clas Ohlson låg, om det var nära! Dom kollade förvånat på honom och svarade att det var inte alls lång. Så det blev en promenad till stan som alltså tog 5 minuter, och då är pappa numer mer eller mindre invalid. Jag kanske kan stressa sträckan på 3 minuter. :)

Gårdagen var jobbig. Mycket svett och stress. Undrar hur mkt som är med som skulle med. aja.. Antar att man överlever även om några saker försvann längs vägen.
Nu ska jag bara bli "hemma" i den här staden, lära känna den och förhoppningsvis lära känna lite folk här oxå. Vi får se hur det går. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0