halloj.

Nu har jag bott i nya staden och nya lägenheten drygt en vecka. En vecka och två dagar...
Det känns faktiskt bra. Det är inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, men det kanske kommer.

Jag trivs i lgh, även om den är LITEN. haha. 19 kvm är inte att leka med. Jag tycker det funkar, hade gärna önskat att det fanns iaf en garderob till och att "köket" var bättre planerat. men men... man kan ju bara drömma :)

"Firade" alla hjärtansdag i min ensamhet. Klart det känns lite halvtråkigt, men jag ville vara kvar i stan denna helgen och det verkade inte vara nån som kände för att komma hit... Men jag känner mig inte ensam.

Jag ska bara säga att jag är jättestolt över att jag gör detta. Hux flux ny stad och nytt jobb. Det är inte vad jag trodde om mig själv. Men nu har jag gjort det och jag tror faktiskt att det här blir bra!

Nu ska jag städa lite i lgh och sedan åka och städa bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0