My 2009

Frågor & svar om mitt 2009!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade till V-staden
2. Höll du några av dina nyårslöften? Vad jag vill minnas så hade jag inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nope. Inväntar babyboom bland vännerna...
4. Dog någon som stod dig nära? Nej (pustar ut)
5. Vilka länder besökte du? Finland, kryssade till Åland så jag befann mig allt på finländskt vatten
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hemma länet, kärlek, vänner som bor längre bort.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kanske 9 feb då jag började nya jobbet i nya staden & det blev ju såå bra
8. Vad var din största framgång 2009? att jag var tvungen att sluta mitt förra jobb och fick ett nytt, MKT bättre
9. Största misstaget? ngr småmissar har man väl hunnit med
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej inte allvarligt
11. Bästa köpet? Datorn
12. Vad spenderade du mest pengar på? Förutom tråkigheter som hyra & mat, så resor inom Sverige skulle jag tro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag börjar hitta mig själv igen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Året då det började gå bra
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? MKT gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mig utanför Sveriges gränser, träffat mina vänner mer & skaffat mig nya vänner i nya staden
17. Vad önskar du att du gjort mindre? oj. Oroat mig. En ny grej jag börjat med
18. Hur tillbringar du julen? Snabbvisit hos släktingar & sedan hemma med familjen
19. Blev du kär i år? Nja. I livet iaf, men nån snabbförälskelse i personer har det väl blivit
20. Favoritprogram på TV? Greys Anathomy
21. Bästa boken du läste i år? dåligt med böcker, men början av Hypnotisören var riktigt bra
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det har jag nog glömt, men fick schampoo, örhängen, floating (som jag missade att utnyttja)
25. Något du önskade dig men inte fick? ??
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Grät. Mamma glömde min födelsedag. Men annars flyttpackade jag, missade att mata Lisas katt, festade med nära vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Klart.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som alltid, typ.
29. Vad fick dig att må bra? Massa saker, vänner, familj, jobbet, nya staden & jag själv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Fortfarande sugen på Henrik Lundkvist :)
31. Vem saknade du? massa vänner!
32. De bästa nya människorna du träffade? my boss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0