Ruta 1?

Tråkigt trött, lite ångest och allmänt konstig idag...

Länge sedan jag var såhär trött. Nattens sömn var ingen skönhetssömn direkt. Somnade runt 5.30 och efter det så vaknade jag en gång i timmen. Inte bra inte bra. Annars har dagen varit bra! Suttit i solen med H och sedan har vi analyserat livet. Hon är en härlig människa som ger mig glädje i vardagen... Efter dejten med H blev det promenix med underbara L. Vi gick inte så långt men vi satt i solen en lång stund och såg ut över vattnet... Sånt ger energi och glädje.

Nu har jag sytt "gardiner" och ska snart sova.

Jag blir förvirrad och undrar om jag är tillbaka på ruta 1. Jag orkar inte med att vara på ruta 1 och det tror jag inte att mina vänner gör heller :D. Stackars dom som får höra mitt tjat. .. haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0