snuvad på konfekten...

...eller nåt liknande!

Jag & H triggar alltid upp varandra. Det är frustrerande. Två unga, kåta singelkvinnor. Kan det blir värre?! haha... Tror inte det. Snuvad på konfekten var dagens satalsämne - som vi båda har erfarenhet av. Sånt är inte skoj.
Ska inte bli mer detaljerad än så... Ingen idé att svamla om dessa intima grejer, det håller vi för oss själva. Men det är roligt hur man kan hålla sig till ett ämne en hel kväll. Det är ju en pina för en själv. Så enkelt är det. Smset är nära. Men jag tror att jag kan hålla mig faktiskt. hahah...

Helgen har varit lugn å skön. Kommit in i ett underbart flow och lunk. Lite för lugnt kanske. Igår var jag inte så party måste jag säga - jag drog nog ner feststämningen rejält med mitt vattendrickande och mitt ickedeltagande i diskussioner. Men så kan det vara - ibland orkar man inte delta - utan vill bara observera.

Idag har jag tvättat bilen och bytt vindrutetorkare. Kändes som om jag borde unna bilen det nu inför hösten. Regn kan vara härligt - men det vill ju till att man ser något genom rutan... Nu är den ren och fin... och säker (eftersom jag ser ut genom rutan när det regnar).

Svammel svammel. Nu ska jag sova. Varken trött eller vill sova. Men jag vet ju att jag måste. Annars är jag så sur och grinig imorgon. Ingen bra kombination. K & M - möte imorn. SUUUUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0