Bitterhet.

Jag hatar när jag blir bitter och missunnsam. Men det är mycket som är så himla tråkigt just nu... och mycket som självklart är himla trevligt... Vissa dagar ser man bara de trevliga sakerna, medan man andra dagar bara ser de tråkiga sakerna. Idag är en tråkig dag. Mitt liv handlar i stort sett endast om jobb, jobb, förbereda för jobb, samla energi, oroa mig... När jag träffar mina vänner så pratar vi samboförhållanden, jobb, jobb & jobb.  Ibland kanske det blir lite väder och vind och skvaller....Ah, ni förstår att det ibland känns allmänt tråkigt. När livet och alla samtal går på rutin.
Jag behöver få in nån i mitt liv som rör om och ställer till lite oreda. Jag tror jag skulle behöva lite action faktiskt.

Imorn ska jag å syster iväg på humorkväll...borde kallas så iaf. Björn Gustavsson, Måns Möller, Özz mfl. Det ser jag fram emot och hoppas verkligen att det är bra!!

Jag är oerhört glad för att min syster har tagit sitt pick och pack till stan. Då mycket trygghet har flytt stan, eller på andra sätt förändras. Så känns det UNDERBART att hon kommit hit. Min stjärna och på många sätt även min bästa vän!

Till helgen funderar jag på att joina en jobbkompis på hockey... på fredag skulle jag gärna gå på bio - nya bond. Får se om jag får med mig nån...

Tack för mig... och förlåt för att jag är bitter. PMS kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0