trött trött trött.

guuu. Somnar snart. Det är så frestande att lägga ner huvudet nu... och somna in djupt. Men det funkar inte så... Vet att jag blir piggare bara jag sysselsätter mig med något. Så alldeles snart ska jag plocka i lägenheten, diska och sedan bära upp grejer till lägenheten och bära ner andra grejer till förrådet. Kanske får för mig att ta en tur till gamla lägenheten och hämta grejer. Men det känns inte så troligt...

Tråkig blogg & tråkigt liv för tillfället. Ska jobba på bättring...

Kommentarer
Postat av: Agge

hehe, alla har väl sina sega dagar:p håll dig vaken ett tag till och lägg dig vid åtta.. så kommer du va pigg tills imorn(:

2008-07-02 @ 17:20:56
URL: http://agge44.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0