Sköna dagar!!

Livet har tagit en paus känns det som... Gick på semester vid lunch i torsdags och sedan dess har jag inte uträttat speciellt vettiga saker. Men jag trivs som fan. Synd är dock att semestern är slut idag och jobbet väntar imorn. Men fick iaf 3.5 dagar och jag ska inte klaga. Valde ju rätt dagar så att säga :D

Torsdagen spenderade jag & H på holmen. Jag tog mitt första dopp och fick lite färg på näsan. I fredags låg jag & J vid Vänern och det var helt underbart... Skönt i vattnet. Kvällen spenderades på uteservering men tidigt i säng. Skönt... gårdagen spenderades ännu en gång vid Vänern bland alla barnfamiljer med J,J och J´s vänner. På kvällen blev det grillning, tröstande av ledsen vän och öl på mindre festival. Hittade ett gamalt ragg och hans (och mina vänner). Jag hade karaktär nog att inte ragga så jag somnade själv och det tackar jag gud för idag... Nu står lasagnen i ugnen och jag laddar för ännu en dag vid Vänern...

Igår och i fredags lättade jag mitt hjärta för en av de personer som jag umgås mest med för tillfället. Mycket skönt och jag hoppas att jag kan lita på henne, vilket jag kan tro att jag kan... Vi utbytte hemlisar och det är härligt.!! :)


Jag är väldigt besviken på min "vän". Undrar om jag ska ta upp det eller helt enkelt skita i det, och i henne. Riktigt less... aja.. Inte klaga nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0