rensa luften?

Just bråkat med mamma.
ah.

Hon har "glömt" att säga till mig att mormor ligger på hem och antagligen inte kommer tillbaka till sin lägenhet. Jag blir less och sa det till henne. Tycker faktiskt att jag har rätt att veta vad som händer. Ok att hon inte bryr sig (uppenbarligen) men jag kan ju få bry mig iaf. Tänker då tyst för mig själv om hon vill att vi behandlar henne så när hon blir gamla. Men inser att om jag kommenterar det så blir situationen bara ännu värre... så jag håller tyst. Mamma försöker förklara varför och jag fortsätter att säga att jag hade velat veta... Det slutar med att hon lägger på i örat på mig. Skräll.

Tilläggas bör att tempramentet i min familj inte är av de lugnare slagen och detta tillhör vanligheterna, även om vi inte tjaffsat på länge.
Vi har bara rensat luften lite... och jag antar att hon har dåligt samvete, eftersom hon brusade upp så...

aja.

Jag är irriterad och var tvungen att skriva några rader.

Dags att sova och drömma söta drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0