Oturen serverad..

jajaja... livet är inte en dans på rosor. Motgångar kommer.
Hon som hyr min lägenhet ringde under kvällen. De har besiktat min lägenhet (!) trots att de sa att jag skulle ringa och boka tid. hum (?). 1900 kr i böter för trasiga tapeter. PLUS att det står att jag ska flytta ut 31/7. HELVETE HELLER. Mitt kontrakt går ut 31/8 och jag tänker inte flytta en dag tidigare. Hon som bor där nu har ju ingenstanns att ta vägen om lägenheten ska vara tom 31/7... JAG HATAR VERKLIGEN BOSTADSBOLAGET. megamegamegamycket. De krånglar som fan och jag har aldrig varit med om några som är vrångare än dem. Men ack va arg jag ska vara imorn... Det är ju lite komiskt eftersom de var så himla bestämda på att jag inte fick bli av med lägenheten tidigare, som jag ville från början.. och nu krånglar de till det så det blir så iaf UTAN att meddela mig om att de ändrat sig och när jag löst problemet...

nä. Nu ska jag inte ödsla mer energi på dem ikväll. Imorn ska jag ringa Hyresgästföreningen, som jag lyckligtvis blivit medlem i och sedan ska jag ringa det där förbannad bolaget. Och jag har bestämt, att aldrig mer att jag bor hos dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0