Kan någon säga vad som hände?

Måste säga att gårdagen var mycket händelserik, och jag var inte speciellt full. Även hände massa saker som jag egentligen inte har koll på. Men ... jag antar att det mesta är till det bättre så det är väl kanske ingen som ska klaga :) Men det känns konstigt och det har inte riktigt sjunkit in än !

Lasse igår var underbar. Jag är glad att jag gick. Han frambringar så många gamla känslor och det var lyckorus konserten igenom. För mig kändes det lite magiskt att vi var fyra igen, även om det kanske bara var för en kväll. Inget jag har en aning om....
Efterfesten igår var om möjligt ännu härligare. Fan va jag har skrattat. Slutade nästan med att jag fick sovkompis i en trasig tresitssoffa. Men som tur var så tog vi oss samman och jag blev själv... Åkte dock å sov hos en annan vän halv fem på morgonen när jag inte stod ut i soffan längre. Det roliga är ju att han inte vet att jag var där. Eftersom han var däckad och inte gick att väcka, och jag åkte innan han vaknade. aja... Jag ger igen.

Bilen gick sönder på väg hem i morse. FAN. Har inte kollat med pappa vad det var än, hoppas det inte är ngt allvarlit eller dyrt :(

Lunchtajm och se jobb. suuuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0