Glasögon?

Nu sitter jag här och prövar glasögon. Jag tycker att det är svårt. Jag har kännt ett tag att det kanske är dags att gå å kolla om jag behöver några. Nu har jag fått "domen" och det blir jävligt dyrt. Frågan är om jag ska kika hos andra optiker eller om jag ska ta smällen. Glasögon behöver jag ju, det är klart. Han visade mig skillnaden och det är ju en grym skillnad. Frågan är hur jag klarat mig så länge (?).

Just nu har jag ett par från Prada på mig. Jag tycker de är jättefina, tror faktiskt att de är mina favvisar. Som nummer två kommer ett par från Timberland, visste inte att de tillverkade glasögon... men tydligen. Tror att bruna är vad jag ska satsa på. Kändes rätt från början...

Nu är även jag en glasögonorm... Elvis kommer i helgen så då får jag ännu mer smakråd. Funderar på att ta med dem till jobbet imorn också å få lite råd där. Kan ju inte vara så dumt att få fler synpunkter ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0