finna mig själv.

Jag håller på att finna mig själv. Jag känner mig mycket förvirrad och jag vet inte vart jag hör hemma. Efter mycket funderande har jag kommit fram till att det är detta som känns "fel" och gnager inom mig. Har inte varit mig själv på ett tag... Det är ju kanske inte så konstigt eftersom stora delar i mitt liv har förändrats. Nytt jobb, ny lägenhet & "förlorade" vänner. Jag känner att jag har en lång väg att vandra då jag måste arbeta med att finna mig själv, en person som jag ska arbeta med att tycka om.

De senaste dagarna har jag verkligen betett mig konstigt... blir nästan rädd för mig själv och det som kommer ur min mun. Usch. Måste verkligen sluta.

Jag känner mig desperat och det är riktigt jävla äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0