Elvis.

Elvis har en speciell plats i mitt hjärta. Det har jag förstått nu. Elvis är inte Elvis (artisten) utan en av mina f.d klassissar och numer en nära vän.

Vi talades vid idag och humöret är numer väldigt mycket bättre än det var förut... Hon är en av dem från min studietid som jag tror att jag kommer ha bra kontakt med i framtiden. Det är liksom när man är i från varandra och nya tider väntar som man kommer på vilka det är som man vill, och kommer att ha, kontakt med. Det kanske inte alls är de man trodde att man skulle ha kontakt med... Som i mitt fall. Men jag ska inte domma ut framtiden riktigt än, ... men relationen till en av mina, vad jag trodde, närmsta vänner har inte en så strålande framtid... vad det verkar. Men... nog om detta. Elvis är grym och hon gjorde mig verkligen gladare. Det behövde jag verkligen!! Nu ska jag sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0