det blir inte alltid som man tänkt sig.

Snart är helgen över och den blev ju inte som jag trodde. Åkte till byn i fredags efter jobbet. Jag och pappa åt god mat och sen kollade jag film. Däckade i sängen tidigt och sov 12 timmar - slutkörd? Antagligen...

I lördags fixade vi med min bil och sedan åkte vi massa mil för att hämta syster i Höljes. Lite drygt, men även trevligt att ta en liten tripp med pappsen. Fixade god mat när vi kom hem och sedan åkte jag till en mindre by för att träffa vänner från gymnasietiden. Så himla trevligt att träffa dem... Vi åkte till ett öltält och jag träffade på andra personer som jag inte sett på länge. Sov inte hemma - inte planerat. Men det var mkt trevligt och mysigt...

Nog om detta. Nu är jag hemma i lägenheten. Trött som fan så det blir nog tidigt ikväll för att orka med jobbveckan. pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0