4072:-

japp. det är vad jag får lägga på mina glasögon. Jag kanske inte är smartast i världen då jag inte kollar upp vad det skulle kosta i andra butiker. men ... jag orkar helt enkelt inte. Jag är en arbetande kvinna som har ytterst få timmar per dygn som jag kan göra ngt roligt på. Och i dessa timmar ingår inte glasögon-pris-letande. Inte i min värld iaf...

Alldeles snart ska jag värma lite mat och sedan bege mig mot stan för att möta upp min vän. Vi ska se Mamma Mia och jag tror det blir riktigt bra! Är sugen på popcorn och Loka. Eller kanske lösgodis och Loka? hum... Får se när jag kommer dit...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en trevlig Måndag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-07-14 @ 17:32:23
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0