kärlek

Allt är så himla blandat just nu! Jag längtar  hem så inni bomben. Vill inte jobba tre dagar till. Vill sitta i mamma å pappas soffa och bli ompysslad. Men aja... Bara att kämpa de sista dagarna.

Jag längtar efter att slippa det där dårhuset. Har insett hur illa jag mår när jag är där. Jag passar inte in, så är det bara. Men.... ALLA underbara människor. Mitt hjärta växer när jag tänker på dem och slår nog allt ett extra slag :). Jag trodde inte att man kunde bli kompis med tokiga och galna gubbar och killar. Men tydligen. Jag kommer sakna allas kramar och omtänksamhet. Allas skämt och underbara skratt. Och jag vet att dom kommer sakna mig oxå - ett litet tag iaf. Deras solstråle :D
Igår fick jag en busskalender och idag fick jag två biobiljetter(av arbetskamraterna alltså). Snällt.

Men livet går vidare och förhoppningsvis får jag behålla kontakten med några av dem... och kanske kan jag få lite kärlek av en av dem... men det återstår att se. Önsketänkande kanske ?? :)

Imorn blir det mys med syster... härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0