All I want for christmas...

.. is You ! :)

hehe...

ett "big happening" är att en av mina orkideer blommar om. Jag blir lycklig varje gång jag kikar på den och ser att knopparna blir större och större. haha. Va lättroad man kan vara! :)

Min önskelista för denna julen är väldigt kort. I och med att jag blir arbetslös rätt snart så känner jag att jag hellre får pengar so går tillbaka till mamma å pappa som har betalat min bil... Men jag har tre saker på önskelistan:
* hörlurar till min Ipod
* ansiktscreme
* eltandborste

Det var allt. Skönt att inte ha en lång önskelista. Märks att man börjar bli gammal :)

Förkylning börjar komma krypandes. Lite skönt faktiskt. Eftersom det är så drygt på jobbet så kan jag lika gärna vara hemma... Aja. Hoppas dock att det går över fort för jag orkar inte vara sjuk länge.. Det brukar bli långtråkigt.

Har haft en fin helg med mamma och syskon. Vi åkte till Falun och bodde på nåt spahotell. Det var mer hotell än spa. Men jag badade iaf bastu, simmade några längder och fick en helkroppsmassage. Vi åt julbord, gick på julmarknad och shoppade. Trevligt Trevligt. Gårdagen var dock inte lika trevlig. När vi kom hem bröt helvetet lös och vi hade familjegräl. Jag var inte med å bråkade men la mig i och blev ledsen. aja.. i vilket fall så tror jag att det var en lyckligare familj innan jag åkte. Det var skönt.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ja, just det!

Det är ju världens enklaste och billigaste föraring av teckningar :)

2008-12-15 @ 18:25:48
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0