Mörbultad!?

Det känns som om någon har kört över mig med en traktor. Inte för att jag vet hur det känns. Men vi säger att det känns såhär :)

Det ska bli skönt med helg, men även den kommer vara slitsam så jag vet iofs inte om jag längtar !! :) Jo... det gör jag! MASSA. Underbara pappi kommer, och så även fina fina syster. Hon ska se mitt nya place för första gången, skoj att se vad hon tycker om det. Imorn hoppas jag att vi ska slappa och äta väldigt gott. På lördag blir det hårdköra. Flytta de sista grejerna från gamla lägenheten och hit. Puuuust (fyra trappor & ingen hiss). Plus att vi ska skruva upp hyllor, tavlor och lampor. Jag hoppas på att få lite ordning i denna röra. Kanske ska jag ta en tripp till IKEA imorn innan de kommer?! Köpa nån lampa att ha i lilla rummet och några svarta "Lack"-hyllor!? humm...

I vilket fall som helst så längtar jag massa efter dem och hoppas vi får en trevlig helg, trots massa "måsten".

Lördagkväll ska tillbringas på uteställe. Jej. Med goa människor... Hoppas på ett fint ansikte ute, men jag hoppas inte på för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0