mitt nya liv?

Nu är semestertiderna över - även om jag inte haft någon semester så känner jag ändå att det är nya tider som startar nu. Nu drar jobbet igång på allvar och jag måste verkligen skärpa mig. Jag tror att jag börjar komma in i mitt nya liv och jag har någon form av rutiner som funkar. Jag ska även försöka komma i ekonomisk balans. Men det ser inte så ljust ut !!
Men så till saken. Jag har bestämt mig för att börja ett nytt hälsosamt liv. Jag har mål som sträcker sig till jul. Jag hoppas att jag håller i tills dess - den som lever får se. Men tanken är god och jag ska faktiskt försöka. Idag tog jag en långpromenad (med mina mått mätt) och gjorde lite övningar här hemma. Maten var relativt nyttig och jag måste ju säga att jag har börjat bra i alla fall. Nu håller jag som sagt tummarna för att jag hänger i och inte glömmer bort att jag ska leva nyttigt. Det har hänt förut så att säga :D

Märker ni att jag är något positivare än vad jag varit senaste tiden?!? Jag tror att det är påväg att vända - jag hoppas på det i alla fall. Idag har jag levt ett "berg-och dalbaneliv". Andra dagar har varit deppiga så jag ser detta som positivt, att jag varit glad vissa delar av dagen.

Nu ska jag bädda ner mig och läsa boken jag började på igår "Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse" av Jenna Jameson och Neil Strauss. Den är bra såhär långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0