helgen.

Träningsvärk och trött som fan! Busy helg, men den har varit jättejättebra!

Pappa och siss kom i fredags. Vi fixade lite grejer i lägenheten då, gick en snabbsväng på IKEA och shoppade en lampa + mat i en annan affär. Blev iddag på Max, kanske inte det nån av oss önskade. Men vid blodsockerfall finns inga andra önskemål än att mat ska komma ner i magen - fort. Max=nödlösning för att slippa storfamiljebråk. :)
Lördagen gick jag upp 8 och blev serverad frukost av pappa, finfint. Sen drog vi igång med att flytta ur gamla lägenheten och skruva & borra i den nya! Efter att de åkt hem så sussade jag lite i soffan, städade lite och sen kom folket för att festa.
Klassisar - de ger mig så mycket glädje. Så mycket minnen. Guuu va jag gillar dem....
Utgång - pinsamheter - kebab - somnade gott!!!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja bättre svärfamilj får jag leta efter, helt underbara =) hoppas du också får en myspysig söndagkväll sötis.

2008-08-10 @ 17:45:47
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0