bittrast eller mest bitter?

jag är en oerhört tråkig person. Jag kan inte bestämma om jag är bitter (vilket är oerhört negativt) eller om jag bara är realistisk och även väldigt besviken på flera...(?) Fin gräns det där. Men det är ju sällan så att jag är perfekt och det är fel på alla andra. Även om man vill att det ska vara så, så får man ju ofta inse faktum att man inte kan leva i den "drömvärlden".
Men jag känner mig lämnad och åsidosatt av vissa... Det är en ledsam tanke och det bidrar till min förvirrade syn på mitt liv.

Nej... jag vill bli en glad tjej igen som inte är bitter, arg, ledsen, förvirrad, desperat, har bekräftelsebehov (mega)... osv osv. Vart är du?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0