livet ler inte åt mig just för studen

Gillar inte när man får dippar i livet - orsakad av hjärnspöken! Min magkänsla stämmer hälften av gångerna jag får för mig nåt sånt här.
Idag var jag på utbildning - det var segt men rätt lärorikt. Kändes lite som att dom som var där hade en konstig attityd - eller i alla fall några av dom. Det gillar jag inte alls, tycker inte om när man är förmer än andra. Men fick en rundvandring och insåg sen att det finns nog ändå många inom företaget som är nåt att ha.
När jag kom tillbaka till kontoret ramlade jag över ett mejl som jag inte egentligen skulle ha läst. Mejlet plus dryga kommentarer på utbildningen gjorde att hjärnspökena började surra. Om det är som jag tror så är det förändringar på gång i företaget. Det kan ju vara bra... men jag tänker längre - och förlorar jag min chef (vilket är långt bort i tankebanan) så vill jag inte vara kvar längre.
Så imorn ska jag kolla över mitt CV och sen söka lite jobb. .. eller förrsten - kanske söka jobb. Kanske kommer på bättre tankar imorn :) man vet aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0