slump & spontanitet.

iiih.

Gick till affären å på vägen så tänkte jag på H. Jag tänkte att jag skulle ringa och fråga en sak - om vi kan festa nästa vecka :). Precis efter att jag tänkt på henne så kommer hon ut ur affären där jag ska gå in å handla. Hon var påväg till mig för att hälsa på. Istället gick vi till hennes ex och hämtade lite grejer och jag fick se hans nya lya - väldigt charmig. Sedan gick vi hem till ig och nu har vi snackat konstant i flera timmar. Jag fick be henne gå eftersom jag måste sova snart - typ nu.

Jag älskar att bo i stan, och det kanske inte är så hemskt att vara kvar här??! Det finns ju fina vänner kvar....

Två arbetsdagar kvar på kontoret sedan två arbetsdagar i butik, sedan fem arbetsdagar på kontor - sedan två dagars ledigt. Vad tänkter jag med?!? ja... Jag tänkte då inte på mitt enorma behov av sovmorgon iaf!! ajajaj....

Kommentarer
Postat av: Jonnee

Vill du vara med och tävla om en bloggdesign?



För att vara med, klicka dig in här: http://jonnee.blogg.se/2008/july/designutlottning.html#comment

2008-07-17 @ 14:22:05
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0