nyfriserad.

Massor av hår är borta, skönt antar jag. Men det känns konstigt! trevlig frisör, men hon verkade ngt osäker och hennes chef verkade inte så himla trevlig. aja...
Trött - väldigt trött. Skräll :). Just läst igenom några gamla inlägg. Det är skönt att titta tillbaks och läsa om de känslor som jag hade förut. tillexempel vad jag skrev när jag fick jobbet. Nu suckar jag över att gå upp tidigt och inte ha ngn fritid. Men det var ju det här jobbet jag ville ha och jag beskrev det som drömjobbet. Jag tycker fortfarande att det är drömjobbet, eller det kan iaf bli. Men det är så lätt att man tar saker och ting för givet och då är det verkligen bra att kolla tillbaka. Så idag är jag lite mer tacksam än jag var igår ;)

Nu ska jag samla lite kraft och städa upp lite i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: ina

söt blogg:)

2008-07-16 @ 19:21:31
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: Lilla LO

Åh har du blivit glasögonorm du också nu?! Va kul! Jag trivs faktiskt med att ha glasögon. Ser lite smartare ut då,, o alltid lurar man någon stackare! :) Hoppas att vi ses snart! Kram kram

2008-07-16 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0