midsommar!

Nu har jag tagit långhelg. UNDERBART.
Imorn ska det tvättas, fixa ärenden, gå på massage. Förhoppningsvis vill solen väl och ger mig lite färg när jag njuter på ballen. Vi får väl se...
Skönt ska det blir iaf. Det är nåt visst med att vara ledig när andra jobbar. Jag älskar det :)

Det har varit en oerhört hektisk vecka. 3 pers på semester & ytterligare 2 blev sjuka. Jo jag tackar. Men jag hoppas jag hann med det jag skulle.

På fredag åker jag & syster och joinar släkten i Dalarna. Jag tror det kommer bli dundertrevligt! Hoppas hon är lika intresserad som mig på att åka å kolla på alla grejer som har med barndomen att göra. Får försöka övertala henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0