perfekt "start" på dagen

På helgerna ställer jag numer kl. på 09.50 för att hinna få igång ögonen så jag kan kolla på Gilmore girls som brukar börja kl. 10.
Så startade även denna helgmorgon. Kollade Gilmore Girls och kokar kaffe och äter frulle i pauserna.
Mörslade lite, kollade på lite annan tv, tog en promenad till macken och köpte DN. Kollat på två avsnitt SATC, just ätit mat och nu har jag hockey på tvn.
Kanske låter som en vanlig söndag, men jag tycker att denna dag har startat perfekt. Fick jag önska något så skulle jag gärna ta en lång fika med nån på stan och sedan avsluta dagen med att kolla på film med någon.
Men det kommer nog inte hända, men dagen har hittills varit grym iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0