fundersam...

jag är nyvaccinerad och lägenheten är nypyntad.
Jag har ONT i armen men lägenheten verkar må bra :)

Min (underbara) chef har satt mig i en konstig sits, som fått mig riktigt fundersam. Orkar inte skriva ner alla detaljer, men vi är inte överens för tillfället.
Jag tog upp en diskussion i onsdags ang. att jag inte trivs så bra länge. Surkärringar med sylvassa kommentarer, fel stad och ett jobb som inte är särskillt tillfredsställande just nu. Var ärlig och berättade detta för chefen eftersom vi haft en så bra diskussion hittills. Vi pratade länge och det kändes som ett bra samtal. Han hade begärt högre lön för mig eftersom han var nöjd med mitt arbete och fått igenom förfrågan. Men... det finns alltid ett MEN. Detta "men" är väldigt stort just nu och jag är riktigt osäker.
Alla jag pratar med tycker det är jättekonstigt - och jag vet inte vad magkänslan säger.
Jag ska fundera ett tag till... men det känns som ett konstigt läge just nu!

jaja... nu ska jag ta tag i min ONDA arm... eller... slappa järnet och hoppas att jag slipper feber å annat konstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0