fortsatt depp

Nu har jag surfat runt lite på facebook och kollat in mina vänners bilder.
Det är lite tragiskt att jag slås av känslan "vad gör jag här" "mitt förbannat tråkiga liv" osv.
Tänk om det inte blir roligare än såhär!?
Självklart vet jag att det bara är jag som kan ändra på det...

Vännen A är ute i världen å drar omkring. Inte för att jag vet vad hon gör eller vad hon har för mål. Men jag  blir ändå så himla avvis, bara leva för dagen och ta morgondagen som den kommer!!

Halvdeppig period nu. Men imorron är en annan dag... typ.

Sugen på peace and love förresten. Hoppas jag får nåt sällskap så att jag kan åka dit. Och jag håller en tumme för att jag kan charma herr L så att han fixar sovplats :)!

Nä. Denna staden får nog bli en period i mitt liv, så känns det nu iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0