haha...

Nej. Nu ska jag döpa om min blogg... Nåt med klagan och ledsamheter.
haha...

Men idag har det varit en PISSDAG. Avslutades dock bättre, men merparten av dagen har bestått av ÅNGEST.
Jag har enorm ångest och oro för framtiden. Jag vet att det ligger i mina händer. Men vad händer när man inte har energi och motivation att göra något åt sin situation? ja jag vet inte... då blir det väl ångest antar jag.

Jag oroar mig konkret för
* att jag inte sökt A-kassa än och vet inte om jag får nåt - och när isf. Jag borde få... men det är massa massa papper som ska in. Och jag har inte varit så förutseende... har ju inte gjort detta förut och måste nu ringa å be om papper från ALLA tidigare arbetsgivare typ. aja...
* framtiden. Jag vill ha ett jobb. Kort och gott.

För tillfället är det det översta som oroar mig mer... men... jag skulle ju inte behöva oroa mig om jag hade ett jobb. :) så de hänger ju självklart ihop.

Jag är ledsen för
* att jag är arbetslös
* för att jag känner mig ensam
* för att jag är singel
* för hur min kropp ser ut

Åh va jag kommer radera detta när det känns bättre. haha...
Jag tänker inte skriva vad jag inte oroar mig för och vad jag är glad för. För idag spelar det ingen roll... Allt ovanstående väger över och har tagit över.

Nu ska jag sova... och hålla tummarna för att jag är gladare imorn och för att allt har löst sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0