Sur & tvär.

Börjar med att skriva att jag träffade en kändis igår. haha... Tony Rickardsson. Så var det sagt.

Idag har jag tvättat bilen, hoppas det inte blir jättekallt så att dörrarna fryser fast. Håller tummarna. Försökte mig på att byta framljuset. Nähäp. Gick inte så bra. Frågade en av mina "kollegor" om hjälp, kärringen fräste åt mig. Jag tänkte tyst att "du ska fan hålla käften och hjälpa mig för jag gör din lön". Men turligt nog knep jag ihop och sa snällt "jaha". Jag betalade min tvättid och åkte till en ny mack - samma företag - mina "kollegor". Jag frågade om hjälp och en av tjejerna blev snällt ut och visade mig hur man skulle göra - väldigt pedagogiskt. TACK. Sa sedan lite försynt att jag också jobbar/jobbat inom samma företag som hon. Hon skrattade och jag skämdes över att jag inte kan byta lampor. Jag kan kanppt byta vindrutetorkare heller... aaja. Det är mkt jag inte kan. Det var den historien.

Nu funderar jag på om jag ska städa lgh eller färga håret?! hum... eller läsa klart min bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0