Academic Work suger.

Jag kan inte låta bli att bli jäkligt less på Academic Work. Jag blev uppringd för ett jobb där för några veckor sedan och var lite intresserad...
De låg på och vi kom fram till att de skulle presentera min profil för uppdragsföretaget. Sen dess har jag inte hört ett knysst. NADA. De har ringt om andra jobb med inte sagt ett ord om denna tjänst.
Kollade min mail, som jag ALDRIG, använder igår. Där hade jag fått ett mail av Academic work som kort och gott sa att tjänsten var tillsatt med annan sökande. BULLSHIT!!! Den är inte tillsatt med nån... Det blev ingen tjänst för academic work.
Nä jag är numer väldigt skeptisk till bemmaningsföretag...

Vad det gäller detta ärende så har jag koll på hur det har gått till och kan därför uttala mig om detta företag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0