paus avbruten - för en stund iaf :)

Är bara tvungen att lätta mitt hjärta. Jag måste göra det när jag är ledsen och har ångest. Jag vill berätta för ALLA hur jag känner. Dock har jag vissa spärrar :), så jag ältar och lättar på hjärtat till vissa. aja...

Just nu är det ångest på hög nivå och jag känner mig oerhört osäker. Men jag tänker att jag är frisk och har underbara vänner. Det är värt mer. Men situationen på jobbet påverkar en någon enormt, och det är jobbet som spökar i detta fallet.

Jag får inte gå in i att allt är mitt fel men jag får absolut inte skylla ifrån mig. Det är en svår balansgång. Jag har gjort fel och det vet jag ju. aja...

Snart ska jag älta igen och förhoppningsvis har jag mod och styrka att överleva morgondagen. Det kommer behövas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0