ödet??!

Va roligt (!?) att jag tänkte häromdagen att "det var länge sedan jag var riktigt negativ i bloggen". Det vill säga att det var ett tag sen jag var riktigt negativ och nere i övrigt... eftersom jag nästan bara bloggar när jag tycker att livet suger.

Men sedan gårdagen har jag kännt mig ngt dimmig, på dåligt humör, ledsen och kort stubin. Hoppas det går över och att jag börjar uppskatta läget och se det positiva i det hela. Håller tummarna för det...

När jag pratar med mamma så känns det som om jag begär för mycket av livet och att jag ger upp alldeles för lätt. Jag vet inte om det är så. Men nånstanns så tycker jag att alla vi är värda att känna sig hela och uppskattade på jobbet. Just nu är mitt liv i obalans. Jag känner att det fattas vissa bitar i privatlivet och jobblivet känns inte heller jättetillfredsställande. Hade någon av bitarna varit bra så kanske situationen funkat. Men nu när jag inte trivs på jobbet och undrar mkt över min privata situation - så känner jag mig lite missnöjd med tillvaron.

å nu försvann orden helt plötsligt. Jag ska sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0