tecken?

Jag tar det som ett tecken. Har ju funderat på att söka nytt jobb. Mest för att se om jag är eftertraktad på marknaden :), men även för att jag inte känner att det klaffar 100 där jag är nu!...
Men... annonsen gick ut idag och den ligger inte kvar på nätet så jag vet vart jag ska skicka den. Pratade med dom som lagt ut annonsen och de ville gärna att jag skulle söka och jag fick längre ansökningstid. Men jag hittar ju inte annonsen så att jag vet vart jag ska skicka ansökan... som sagt.

Detta borde vara ett tecken, eller hur?!
Finns inte så mkt jag kan göra... jo. Jag skulle kunna ringa på måndag och säga att jag glöömde kopiera annonsen... men. Nja. Tror inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0